Første skoleuke vel overstått!

Tirsdag 23. august var det is til alle i strålende sol, samt informasjonsstands i kantina om klubbene elevene kan bli med i.

En travel første uke fortjener å bli belønna med is! I fellestida på tirsdag var det is ute, og informasjon om klubbene elevene kan bli med i, inne i kantina. Elevene kan engasjere seg i fotoklubb, sjakk-klubb, internasjonal gruppe, Abelgruppe og gamingklubb. Klubbene holder på å etablere seg for skoleåret, og tar gjerne i mot nye medlemmer! Treffpunkter og tider per nå:

• Sjakk-klubben: Annenhver torsdag i oddetallsuker, 11.25-12.50 i biblioteket.
  • Gamingklubben: Hver tirsdag, 11.25-12.50, R216.
  • Abelgruppa: Hver tirsdag, 12.00-12.50, også på R216.
  • Se også Instagram-posten fra tirsdag 23.8 på @sandnesvgs_studspes for informasjon om  kontaktpersoner for internasjonal gruppe og fotoklubb. Tidspunkt og rom kommer.