Mista eller rota bort lærebok?

Da er det ditt ansvar…

Alle elever får utdelt lærebøkene de trenger ved skolestart. Disse har unike strekkoder og du ansvar for dine bøker helt til innlevering av bøkene i juni. Bøker som da ikke leveres blir det sendt regning på.

Dersom du mister bøker i løpet av skoleåret:

1. Sjekk på biblioteket eller i resepsjonen om de har fått inn boka di. Få gjerne strekkoden så du kan sjekke om det er kompisen din som egentlig sitter med din bok.
  2. Dersom det er ekstra lærebøker inne på lageret som ikke er i bruk, kan du muligens få låne ei bok fram til boka di eventuelt dukker opp.
  3. Dersom det er tomt på lageret må du skaffe boka selv, enten ved å kjøpe brukt eller kjøpe ny…

På biblioteket har vi et eksemplar av de fleste lærebøkene som kan lånes kun på dagen dersom du har glemt læreboka.

Strekkode på ei lærebok - Klikk for stort bildeStrekkode på ei lærebok