Sommerhilsen fra rektor

«Kjære avgangselever VG3-elever – kjære Russ 2020! Dette blir en spesiell avslutning og vi vet alle grunnen til det».

Slik åpner rektors hilsen og avslutningstale for avgangselever i år. Det er spesielle dager - det har vært en annerledes vår.

Når smittevernreglene har gjort det umulig å samle hele VG3-gjengen, har skolen valgt å kjøre avslutning klassevis i dag. For kort tid siden var det også umulig, og vi vi er glade for at smitteutviklingen i landet har blitt slik at myndighetene gjorde det mulig å samle hele klasser.

For å nå ut med sin hilsen, sin avslutningstale, har rektor laget en digital løsning. Alle VG3-elevene fikk sett denne sammen med sine kontaktlærere tidligere i dag. Nå ligger den her slik at foresatte/familie kan få høre de samme ordene/se de samme bildene. Grip hverdagen, med alt det den byr på, oppfordrer rektor årets avgangselever på tampen av talen. Med det ønsker skolen alle elever en riktig god sommer! God tur videre for VG3-elever, og velkommen tilbake i august til elever på VG1 og VG2.

Hilsen rektor,