Utsatt tilgang for foresatte i Visma InSchool (VIS)

Arbeidet med tilgangen til foresatte i VIS pågår, men er dessverre forsinket.

Målet er å få på plass tilgangen til foresatte så raskt som mulig. Vi kan dessverre ikke gi en eksakt dato, men jobber for at tilgangen skal være på plass innen høstferien. Vi beklager forsinkelsen.

Midlertidig registering av kontaktopplysninger

Praktisk betyr det at registrering av kontaktinformasjon til foresatte foreløpig ikke er mulig i VIS.

Skolen har laget en midlertidig ordning for registrering av kontaktinformasjon (e-post og mobilnummer) til foresatte for å sikre samarbeidet mellom skole og hjem. Dette gjelder KUN for foresatte til elever under 18 år.

Kontaktinformasjonen som er midlertidig registrert i våre systemer blir slettet når tilgangen i VIS er klar.

Vi gir nærmere informasjon så snart tilgangen til foresatte er klar, med oppdatert informasjon om innlogging og tilganger.

Les mer i personvernerklæringen for videregående skoler.