IKT-info til nye elever

Her er det informasjon til nye elever om hvordan dere laster ned programmer dere trenger, hvordan dere lagrer filer og hvem dere kontakter for IKT-relatert hjelp.

Her er det en presentasjon (PDF, 71 kB) i pdf-format, om det som du trenger å gjøre som ny elev ved oppstart. Her er det informasjon om internett, nødvendige programmer og hvordan dere lagrer filer. Se denne gjerne igjen, dersom du glemmer ting.

Dersom du vil ha en forklaring, har vi presentasjonen med lyd under her. Lenken til der dere laster ned nødvendig programvare har endra adresse i denne videoen, så riktig link ligger i presentasjonen over og her.

Denne presentasjonen vil bli gitt i noe utvida form for alle vg1-elever ved skolestart.

Dersom du som elev lurer på noe, ta kontakt med IKT-personalet.